1000 TAK for tilliden til jer 790,

der har stemt personligt på mig ved mit første Folketingsvalg i Københavns storkreds.
Jeg er glad for, at Moderaterne har fået et godt valg.Det rakte desværre ikke til et mandat for mig – men jeg er stolt af den indsats, vi har leveret, og den opbakning, jeg har mødt.Jeg har været ude blandt jer – på gader og stræder, i øjenhøjde og i ærlige samtaler.
Og ikke mindst i Dyrehaven, hvor jeg mødte et stort antal patientforeninger til gode og vigtige samtaler – herunder en stærk og rørende samtale med en mor, der havde mistet sin datter – en historie, der tydeligt viser, hvorfor vi skal tage ventetiderne i psykiatrien langt mere alvorligt.
Sammen har vi allerede vist, at forandring er mulig.I 2024 blev loven om organdonation ændret – og siden har rekord mange danskere taget stilling:Over 528.000 efter loven trådte i kraft – og i alt 1,9 millioner danskere i dag. Det arbejde fortsætter.En stor tak til alle mine frivillige – og en særlig tak til mine kampagneledere Kim og Susanne.
Jeg stopper ikke her.
Jeg kæmper videre for:
At flere tager stilling til organdonation
Kortere ventetid og bedre hjælp i psykiatrien Nye løsninger i energipolitikken
Bedre dyrevelfærd i praksis Og selvfølgelig rent vand til os alle.
Jeg sidder i hovedbestyrelsen i Moderaterne – så ræk endelig ud.Jeg lytter og tager jeres stemmer alvorligt med videre.
Nu står den på nedtagning af plakater med ømme fingre – og et hjerte fyldt med taknemmelighed. Vi ses derude.
De bedste hilsner
Mads Sebbelov – som ikke giver op.
Fra sorg til lov.
Politik med hjerte, fornuft og handling.
Moderaterne samler – når andre splitter
